Korsettens återkomst



Jag tittade i min NyponStina-låda med plagg, väskor och smycken som inte sålts. Hittade roliga saker som jag nästan glömt bort att jag gjort, bla dessa korsetter som är tänkta att bäras utanpå en tröja eller klänning. Problemet med dessa är att jag inte brydde mig om att sy in skenor vilket självklart slog tillbaka med att det bubblade sig i snörningen baktill. Nu har jag gjort slag i sak och sytt in skenor i efterhand. Två stycken är gjorda hittills, får se om det finns energi till fler. Korsetten med rosor tänkte jag bära till svart fodralklänning och senapsgula strumpbyxor. Det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ungefär vad kostar en sådan korsett som du har gjort? Jag skulle järna vilja köpa en. :)

2009-03-30 @ 20:37:27
Postat av: Elly

Gud villka fina kläder du gör!!!<3

Älskar dom!!!<33

Postat av: Kajsa Stina

En sådan korsett kostar 399 kr om man köper direkt av mig. I butik ligger priset något högre. För tillfället kan man bara köpa direkt av mig så det är ju positivt :) /Kajsa Stina

2009-04-03 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0