Allergisk



Hittade ett par gamla gamla byxor som jag hade i mellanstadiet någon gång. Otroligt överdrivet utsvängda en gång i tiden men nu stympade upp till halva låret ungefär. Jag fick dem på mig(!) och tänkte fylla på med massor av tyg i oilka mönster och färger. Så det ska jag göra ikväll tänkte jag.

Det där med jeanskjolar kommer och går. De senaste åren har jag haft ganska svårt för jeans som inte är byxor men i mitt rådande projekt (som går ut på att använda fula färger, former och material) vill jag gärna använda jeans och se om det kan bli bra till slut. Så nu sitter jag och gör en jeanskjol av ett par gamla byxor trots min allergi. Kanske kan man bota den på någe vis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0