Allt blir bra med två Panodil



Efter att ha proppat i mig värktabletter piggnade jag till och har jobbat fint hela eftermiddagen och kvällen. Hade mönsterkonstruktion i skolan och började på en kort, snäv kjol i ett tjusigt 80-talstyg. Klänningen på bilden tänkte jag ha på mig när jag står i montern, alltid bra att synas mycket och göra reklam för sig. Den är inte alls klar men jag har kommit ganska långt för att bara ha jobbat med den ikväll.

Imorgon ska vi ha klädkroki (eller vad de ville kalla det) på dagen, därefter åker jag till Veberöd för att ha Fonk-möte. I helgen väntar jobb, ska blir klar med tre julkalendrar som är en del av Fonks nästa projket. Kolla www.fonk.se, det är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0