En liten bit av sommaren?



Jag gör några plagg i detta mjuka flanelltyg. Allt måste ju faktiskt inte vara djupt lila, grått eller rostfärgat på hösten och vintern. Jag har fodrat kjolen med ett mönstrat bomullstyg vilket ger lite robustare känsla. Håller även på med en kort lumberjacka i samma tyger, ska bli klar i veckan. Kjolen är i storlek XS/S och kommer att finnas till försäljning på Plezuro i Stockholm i början av december. Jag kommer att fokusera på Plezuro i fortsättningen, ha lite mer kläder i butik och även sälja i webshopen. Titta in i Johannas butik på www.plezuro.se.

Imorgon är det möte inför julmarknaden, ska bli kul att se hur montern ser ut så vi kan börja planera exponeringen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Måste bara säga att du insperar mig :)Du gör så fina kläder och är stencool :) Tack :'D

2009-11-10 @ 16:03:21
URL: http://majafriman.blogg.se/
Postat av: Kajsa Stina

Tack :) Roligt att kunna inspirera, försöker dela med mig så mycket jag kan. Kul att du läser min blogg också :)



/Kajsa Stina

2009-11-10 @ 23:25:26
URL: http://nyponstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0