Gås, Dileva och Stockholmslängtan



Ikväll har vi haft gåsmiddag på skolan i Önnestad. En riktigt fin tillställning och ett av fyra tillfällen då man har anledning att klä upp sig under detta året :) Det bästa på hela kvällen var när min fina kör sjöng "Drömmen i ditt hjärta" av Dileva. Så himla kul. Nästa vecka är det luciasånger som gäller, ska dessutom börja med ett gospelmedley som kommer bli svängigt. Hurra!

Är i full gång med att sy grejer till en julmarknad på Yllan i Kristianstad helgen den 21-22 november. Har gjort två kjolar (bilden) där halva kjolen är i ett tyg och andra halvan i ett annat. Flätade små skärp av remsor som blev över. Marknadspris kommer att ligga på 399 kr.

Det har varit en jättetrevlig kväll men just nu längtar jag ändå till Stockholm, till mina vänner och min lägenhet där. Måste fortsätta mitt körprojekt när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag älskar dig och dina kläder som du syr men det skulle vara roligt om du la ut mer bilder på det du syr och var man kan köpa det :) ha det bra

2009-11-06 @ 21:00:44
URL: http://majafriman.blogg.se/
Postat av: Kajsa Stina

Tack, tack, tack :) Jag lägger ut så mycket jag kan, har inte hunnit göra så mycket nytt de senaste två månaderna bara... Men det börjar rulla på igen så det blir nog lite mer i fortsättningen :)



/Kajsa Stina

2009-11-06 @ 22:48:10
URL: http://nyponstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0