Stockholmsmys





Nu börjar livet. Jag har fått mitt bredband.

Jag har tillbringat helgen i Stockholm, träffat vänner och haft det bra. Och hämtat mitt bredband.
Min vän Josefine bor numera i en gammal villa som är helt fantastisk, skitstökig och full av massa roliga grejer. Lampan i köket var en favorit sålänge den inte var tänd, inge kul ljus precis. Men den gjorde sig bra på bild. Hemma hos Johan hittade jag en fin pall som han "klätt" själv med golv som blev över från när han gjorde vid sitt gamla kök. Jättefin. Hos Johan blev det också två picknickar på golvet, här kommer bild på en som var väldigt god och mysig. Till dansk film.

Nu är jag tillbaka i Önnestad, gick upp 05.10 imorse för att ta tåget från huvudstaden. Med andra ord är jag så trött att jag lyckades somna framför reprisen av Project Runway i eftermiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0