Jag är lite arg

Jag är lite arg.
Jag är lite arg för att jag har lagt ner timmar på att försöka få bredband till min dator.
Jag är lite arg för att inget funkar och för att den som till slut fick det att funka råkade ha fel för sig och inte informerade mig om detta när han kom på det.
Jag är lite arg för att jag suttit och väntat på mitt bredband i två veckor och för att Telenor nu, trots att jag skulle få det till Önnestad, har skickat det till STOCKHOLM.

Idioter.

Men jag kan bara vara lite arg för jag har det ganska bra.

Men trots att jag har det bra är jag faktiskt lite arg.

Trots allt.

TUR att jag ändå ska åka till Stockholm imorgon så jag kan hämta mitt bredband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0