Projekt - Konsthistoria/Foto



Har sedan några veckor tillbaka ett projekt i skolan där vi ska inkludera både fotografi och konsthistoria, pilla lite i photoshop och annat smått som kunde varit gott men som smakar lite beskt. Tyvärr. Min färdiga bild är så fruktansvärd att jag bara är tvungen att lägga upp den haha. Klänningen är sydd i barbiestorlek och sen inklippt på min kropp (syns inte aaaallls). Hela jag är därefter inklippt i ett konstverk, Job and his Daughters, av William Blake. Var tvungen att sätta in en gris under foten.

För övrigt håller jag mest på att sätta upp en väv och det är inge vidare att blogga om. Inte än i alla fall.

Kommentarer
Postat av: helena

hahahahhahahhahahaha,älskar hur dina ben ser sjukt naturliga ut i bilden!:P

2010-04-15 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0