Första dagen på ön - Regn



Innan det började regna hann vi ta oss runt en del i Visby. Jag hittade ett hus som jag ville bo i. Sen hittade jag några till och slutade fotografera för det skulle nog aldrig ta slut.



Botaniska trädgården var vacker och jag tänkte på när man var liten och fick plantera sin egen solros i skolan. Det var alltid lika spännande att se hur hög den blev. Denna var inte så hög.







Hittade glashytta. Fin fin miljö med mycket rost (hurra!) och vackert glas.





Här tyckte jag att jag fick till det.



Ojoj, rosa låda på stan. Måste fota.



En fin låda till fast med arg katt.



En sväng in i Rodebjers mörka butik där det fanns fina skor och rea. Ungefär nu kom regnet så det fick bli en lunch under markiser, sen lite spring mellan butiker och bokning av klipptid. Just nu är det liten lägenhet med kaffe, whiskey och regnsmatter på fönster som gäller. Det är fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0