Ibland går det fort och även bra



Jag masade mig ut ur huset och vidare till Lund för att köpa dragkedjor och tråd till tre nya klänningar som jag blixtsnabbt bestämde mig för att göra till visningen i Ystad.



Turkos till Nalle Puh-klänningen...



..och rosa till Mimmie.



Ett vitt och mörkblått randigt tyg är super för färgglada knappar. Gröna och rosa får det bli.



Så hade jag lite tid över och tog en sväng in på Erikshjälpen.



Och jag veeet att jag tidigare sågat Erikshjälpen i Lund totalt men nu är jag nästan beredd att i alla fall tillfälligt ta tillbaka dessa anklagelser. Idag fanns där mycket fint, och till bra priser dessutom.



Här var det lite viscos i så det kommer falla fint, kanske i en kjol?



Och här kommer min favvo, herre jisses vilket fint (och stort!) blåblommigt tyg. Av det ska jag göra något riiiktigt tjusigt! Hittade också en liten bit brun manchester, visst är det vackra tyger tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0