Hurra för nya bloggen!

Efter ännu en ganska hektisk dag på Barbacka hade jag alldeles för mycket energi över och såg detta som ett ypperligt tillfälle att mixtra lite med bloggen. Till hjälp (ganska stor hjälp) hade jag Richard som kan allt det där med kodmallar och grejer som jag har bestämt mig för att inte lära mig. Så nu har jag en ny, något renare design och det känns lite som när man städat ur sitt hem. Gjort sig av med grejer man faktiskt aldrig använder/har framme, möblerat om lite och dessutom städat in i minsta vrå. Så känns det, dvs skönt.

Jag gillar det, vad tycker ni?

Imorgon måste jag ta lite bilder så man förstår var jag håller hus om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag tyckte den var fin men förra var bättre, mysigare. ;)

2010-06-16 @ 17:11:17
URL: http://paulinatilde.blogg.se/
Postat av: Kajsa Stina

Tack. Jag gillar också den förra men denna känns lite mer tillgänglig, lättare att läsa och bilderna får komma mer till sin rätt.



Tack för feedback!



/Kajsa Stina

2010-06-17 @ 21:52:14
URL: http://nyponstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0