Jag är tacksam...

... för att jag måste städa i min ateljé - för det betyder att jag har en plats att jobba på och material att jobba med. Eller? Jo, visst är det så. Prästen på avslutningen snackade på om detta och det är faktiskt värt att fundera över. Jag försöker verkligen att öva upp min tacksamhet.

Så nu har jag ett megastort tyglager att sortera och jag funderar på om jag ska dra ut allt från skåpet och göra det ordentligt..? Lägga i fina högar och sortera efter färg. Det borde jag göra. Jag gör det.



Världens tyngsta säck med tyger



En titt ner i den tunga säcken



Ett redan proppfullt tygskåp (Hur ska detta gå till?)



Lite skit på golvet (Badmintonrack mitt i allt)



Ett stackars sybord som får fungera som avlastningsyta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0