Tiden, hallå?



Jaha, och var tog tiden vägen idag?

Var i Lund i förmiddags för att handla material till designkursen och det gick relativt fort eftersom Erikshjälpen i Lund är riktigt dålig. Fanns nästan ingenting. Besviken gick jag och köpte vadd och åkte hem.

Väl hemma blev jag hungrig och trött och fick inget mer gjort förrän halv fyra. Köpte tapetklister och maskeringstejp av den lokala färghadlaren Jörgen och satte sedan henna i håret.

Åh nej! Jag har tre syprover från Önnestad kvar att göra. Stort usch och sedan ett tag i kragen (ordagrant faktiskt) och nu har jag faktiskt gjort klart alla tre. Vad jag hunnit mindre av är att planera och förbereda inför kulturlägret. Skulle bla ha klippt av tyget från alla lampskärmarna. Men det får bli en heldag imorgon. Upp halv sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0