Hallå Bloggen!

Hej hej hej.

Jag har inte avlidit. Det är bara det att det inte funnit så hemskt mycket att blogga om + att jag varit slarvig.

NU tänkte jag ta mig i kragen och försöka få fram lite roliga inlägg, tiden har ju trots allt inte stått helt still.

* Jag har varit i Amsterdam, kommer en del fina bilder därifrån

* Jag har vävt en fin löpare

* Jag har vävt tyg till en linnetröja som inte är riktigt klar

* Jag har sytt en del kläder som jag visar inom kort

* Jag har varit på utställning på Galleri Avvika i Kristianstad

* Jag har varit på Barbacka och planerat för Design/Form/Textil-kursen jag ska hålla i sommar


Det blir helt enkelt lite sen rapportering denna vecka. Men jag är tillbaka i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0