Måndagsmöte med företaget

Så var det måndag igen och jag lägger nu ut protokollet för dagens morgonmöte med företaget (dvs jag och jag själv).

Veckans planering:


* Sy klart sista plagget till skoluppgifterna

* Sätta upp en väv och väva med slipsar i den

* Sista uppträdandet med kören ska övas till

* Börja städa och packa ihop mina tillhörigheter i detta rum som snart ska lämnas (Mycket skönt)

* Fixa sovsäck, liggunderlag och tält till Siesta

* Planera klart och sätta upp utställningen med skolan

* Dansa på Siesta

* Se Sex and the city-filmen

* Ladda för Clapton som kommer stå framför mig i egen hög person på måndag kväll. Hurra!



Kan någon berätta hur man hittar energi för tillfället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0