Livet går vidare och så även mina skor



Idag har jag fått tryckfärg i fint paket som jag hämtade på Preem så nu är det fritt fram att börja trycka!



Tyckte att det var bra med de tre grundfärgerna plus svart och vitt. Blanda blanda blanda.



Jag skrev klart min hemtenta i dräkt- och interiörhistoria och började sen sortera och packa grejer. Kom bla fram till att jag har sjukligt många fina böcker som jag måste bläddra i ofta ofta ofta. Jag insåg också att jag har ganska många par skor för att aldrig köpa några... Rensade ut 6 par i alla fall. Nu ska jag bara komma på ett bra sätt att förvara dessa.

Kommentarer
Postat av: Nova

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 11:57:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0